tiistai 16. huhtikuuta 2013

haaste

Haasteen ohjeet:
Tämän haasteen tarkoitus on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä, joilla on alle 200 lukijaa.

1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata myös haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun tulee keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän pitää valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun pitää kertoa kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista.
11.asiaa minusta
1.Minulla on pian 4kk ikäinen poika (hehe oon surkee näissä)
2. Asun Danielin isän kanssa yhteisessä asunnossa Siilinjärvellä, Pohjois-Savossa.
3. Mulla ei oo mopokorttia
4. Enkä ole käynyt rippikoulua.
5. Mä tahtoisin ottaa koiran tai kisu, mutta meidän asuntoon ei saa ottaa mitään elukoita!pyh. Ehkä me sit otetaan vaa akvaario jos otetaan. =)
6. Tahon uuden sohvan. Ja ostanki heti ku sattuu sopivan halpa löytymään! =D
7. Rakastan ruokaa, ja se myös näkyy.
8. Ja suklaa on mun suurin rakkaus..
9. Mä tahon toisen vauvan! KAMALA vauva kuume.. :(
10. Mut mulla on kierukka seuraavat 5vuotta, joten ehkäpä sitten..?
11. Mulla on hirmunen sisustus into.. mut i have no money. 

Kristan tekemät kysymykset
1. Mikä on elämässäsi tärkeintä?
- ehdottomasti perhe.
2. Onko sinulla jokin tv-ohjelma, joka on PAKKO kattoo ainaku se tulee?
- Alaskan poliisit ja navajo poliisit. Parhautta!
3. Miksi bloggaat?;)
- En tiedä. Minusta se on kivaa :D
4. Mitkä kolme asiaa ottasit mukaan autiolle saarelle?
- Tommin, puhelimen (vaiks se tuskin toimis.) ja hitosti evästä+vettä! Danielia en ottas koska sen ois parempi hoidossa. Heh.
5. Mihin tosi tv-sarjaan voisit / haluaisit mennä?
-  En varmasti mihinkään
6. Mitä harrastat?
- Löhöilyä ja äitiyttä..:D
7. Maito vai mehu?
-mehu 
8. Mistä haaveilet?
-omakotitalosta ja rahasta, jotta voisin sisustaa sen ihan miten itse tahtosin.
9. Samsung, Nokia vai HTC ? vai joku muu ?
- Ihan sama, kuha asiasa ajaa :D
10. Luetko jonkun tietyntyyppisiä blogeja, vai luetko ihan kaikenlaisia?
- Enimmäkseen mamma-blogeja.
11. Mitä opiskelet / mikä olet ammatiltasi?
- En opiskele mitään, oon äitiyslomalla.

Minun kysymykset seuraaville haastetuille :
1. Lempieläimesi?
2. Onko sinulla jokin tv-ohjelma, joka on PAKKO kattoo ainaku se tulee?
3. Rakkain esine?
4. Suurin haaveesi?
5. Inhokki tv-ohjelma/sarja?
6. Lempi vuodenaikasi?
7. Kahvi vai kaakao?
8. Mitä muuttaisit seurustelukumppanissasi? Vai muuttaisitko mitään?
9. Valkosuklaa,tummasuklaa vai maitosuklaa?
10. Myönnätkö katsovasi lastenohjelmia?
11. Mitä opiskelet / mikä olet ammatiltasi?

Haastan (näit on vaa 8..sori)

3 kommenttia:

  1. Kiitos haasteesta, oon tän jo tehnykkii kerran :)

    VastaaPoista
  2. oletteko miettineet menevänne tommin kanssa kihloihin tms? :) tosi kiva blogi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! tuskin me ihan lähiaikoina, mutta mistäs sitä tietää =)

      Poista