keskiviikko 25. syyskuuta 2013

Nimetön


Mun piti tehdä jo eilen vähän laajempi postaus, mutta aluksi blogger ei suostunut julkaisemaan sitä ja sitten se ei ollutkaan tallentanut sitä valmista postausta joten saatte tyytyä taas tälläseen tynkään (kiittäkää bloggeria!) Mitään erikoisen ihmeellistä meidän elämässä ei ole kyllä tapahtunutkaan, tässä kuussa ei edes neuvolaa ole joten mittoja ei ole saatavilla. Ens kuussa onkin sitten 10kk yhteisneuvola, jee!

Daniel täytti jo pari päivää sitten 9kk mutta laiskuuttani ja ajanpuutteen takia erillistä postausta ruvennut väsäämään. Tosin uusia taitojakaan meillä ei ole kauheasti opittu. Paljon äännekkäämpi ja tempperamenttisempi tosta pojasta on kyllä tullut, jos ei muuta!



Mutta toisaalta, Danskusta on tullut myös kunnon mamman poika. Kiehnää sylissä ja ''pusuttelee'', roikkuu kokoajan lahkeessa, yölläkin pitäs olla ihan kiinni ihossa että malttas nukkua. Meillä herätään vieläkin 1-4krt yöllä.


Me ollaan käyty nyt toukkatuvassa ja nuorten äitien minivaippis-ryhmissä, missä me Danskun kanssa viihdytään tosin hyvin. Oikeestaan niistä on tullut todella tärkeitä jaksamisen kannalta. Sieltä saa tosin hyviä vinkkejä ja muutenkin saa jutustella. Ja Dansku saa touhuta muiden vauvojen kanssa!


 Eteenpäin liikutaan vieläkin konttaamalla, puita pitkin kävelee jos ketterästi. Välillä seisoo ilman tukea ns. vahingossa. Mutta eihän sillä kiire ole, kaikki aikanaan!

 Voisin tähän väliin pistää meidän päivärytmiä :
6.00-7.00 Herätys ja aamupuuhat
8.00 Aamupuuro
Leikkiä ja ulkoilua ymym. Milloin mitäkin.
10.00 Kasvis/liha sose
11.00-12.00 Päiväunet n.2h
13.00-14.00 Kasvis/liha sose
Leikkiä ym.
17.00-18.00 Iltapuuro
18.30 Kylpy ja yö kamppeet niskaan
19.00 unten maille

Näin meillä yleensä päivä kuluu. Joskus nukkuu toisetkin päikyt iltapäivällä ja joskus kolmetkin. Aamulla ei enää yleensä (koputtaa puuta!!) herää  ennen kuutta. Nukkuu siis n.12h tuntia parilla herätyksellä. 

Hampaita Danskulla on kuusi. Ainakin. Kokoajan kuolaa ja on kyllä ollut melko kiukkuinenkin joten liekkö tekis jo poskihampaita. Hirmu nopeesti ne kuitenkin tuli, viikossa 3 hammasta, hui!

Ps. Ihanaa, tänään satoin lunta! Tulispa jo talvi <3

9 kommenttia:

  1. Toi viimenen kuva on niiiin söpö ! <3

    VastaaPoista
  2. Kiinnitin huomiota tuohon teidän päivärytmiin. Oliko siinä sattunut virhe, että päivällinen ja välipala oli vaihtanut paikkaa ja iltapala puuttui vai onko tuo vaan teidän hyväksi havaittu omanlainen ruokailurytmi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hupsista! Oli tosiaan vahingossa tullut välipala iltapuuron tilalle, kiitos kun huomautit! =D

      Poista
  3. Tosi sulonen poika, ihan äitinsä näkönen!
    Sitten mulla oli muutakin asiaa. Nyt näin typerästi anonyymina laitan mutta joka tapauksessa... Mä oon ollu tosi suruissani siitä että meillä meni sillon yläkoulussa välit poikki, mikä on luultavasti suurimmaks osaks mun syytä ja oon jo pitkään halunnu pyytää sitä anteeks. Joten anteeksi siitä mitä tein ja sanoin ja jätin tekemättä ja sanomatta, toivottavasti se on jo unohtunut tai voi joskus unohtua. Oon jo jonkin aikaa lukenu tätä sun blogia ja on ihana nähdä miten ihana poika sulla on. Mä ymmärrän ihan täysin jos et haluu palata tähän asiaan tai vastata, mutta mun oli pakko saada tää sanottua. Kasvokkain se ei nyt oo onnistunu, mutta edes tälleen kirjallisesti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on pieni aavistusa siitä kuka oot, mutta pistä vaiks fbs viestiä tai pyydä kaveriks. Jos oot se joka luulen sun olevan, saat anteeks ja eiköhän vika ollu vähä molemmissa ;)

      Poista
    2. Mä kyllä tosi mielelläni pyytäisin mutta en löydä sua täältä mistään. Onko sulla nimi muuttunu tai jotain? ;D

      Poista
    3. haha, ihan sama nimi mulla viel on :D

      Poista
  4. Kirjoitteletko vielä kuulumisia blogiisi? :)

    VastaaPoista
  5. Sulla on kaunis blogi! :))

    http://mylifeandmystoryy.blogspot.fi/

    VastaaPoista