torstai 11. huhtikuuta 2013

-

Dansku nukkuu jo nyt aamupäikkäreitä (jaksohan toi olla jopa melkeen tunnin hereillä..) niin mä saan hetken omaa aikaa taas, jippii. 
Oon kerenny pistää jo pyykit pyörimään,imuroimaan makkarin plus oon juonu 3kuppia kahvia ja jopa meikkannu! Miten mulla voi olla näin paljon energiaa vaikka vauva meinaakin taas vähän valvottaa yöllä? Se nimittäin on oppinut mahalleen kääntymisen jalontaidon (tai no, melkein) ja sitä on ihan huippua harjottaa yöllä, tietysti. Ja sit jos ei onnistukaan kääntymään niin suuttuu ja alkaa kamala kitinä ja mariseminen ja sitten se on pakko kääntää mahalleen, mutta ei siinäkään sit oo yhtään hyvä, hankalaa :D
Mä oon kyllä nyt ylpee itestäni, kävin nimittäin eilen 8km lenkillä ja kyllä oli hyvä fiilis jäälkeenpäin! Olin jo unohtanu miten ihanaa lenkkeily voi olla, saa selvitellä ajatuksiaan ihan rauhassa, varsinkin näin ihanalla säällä, kun lumetkin on sulannu jo teiltä. Mä vannon itselleni että tästä lähtien käyn päivittäin vähintään 3km lenkin! (joopajoo..saas nähä)
Nyt meen tekemään makaronilaatikkoa,nams!
tää on lisätty jälkikäteen, mutta tällästä siitä sit tuli;

hyvää oli!


 ps. mulla on ihan kauhee vauvakuume..tai ehkä enemmänkin raskauskuume, ikävä sitä masua...

2 kommenttia:

  1. Ihanat siniset simmut poitsulla! :)

    Ps. Et oo yksin raskauskuumeesi kanssa, täällä ilmoittautuu toinen kuumeilija!

    VastaaPoista