torstai 8. elokuuta 2013

Minä ennen raskautta

Teen nyt  toivepostauksen jossa kerron (lähinnä kuvin, oon huono kirjottaa tälläsistä jutuista..) itsestäni ennen kun sain tietää odottavani Danielia. Ja eikse niin mene et kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa? Ja nyt heti aluksi toivon että jos jollain on jotain valittamista mun menneisyydestä niin tulee kertomaan sen päin naamaa. That's it ja ''nauttikaa''

Jajoo kuuntelin vielä vuos-pari sitten Slayeria, Bullettia ja sellasta..ei oikein enää iske, paitsi ehkä bfmv ja avenged, niillä on muutama hyvä piisu!
 Jee 15v synttärit! lol
Mun perus päivä oli sellanen että herättiin joskus puolen päivän aikaan ja sitten pirautettiin jollekkin lukuisista frendeitä että kylälle?  ja sitten kispattiin sinne ja istuttiin tai tehtiin jotain muuta yhtä typerää. Tylsältä kuulostaa mutta toi kesä (-11) oli ehkä yks mun elämäni parhaista, ainakin tähän astisista. Äh, ihan itku meinaa tulla!  nolo minä
Mä en tiedä saanko julkaista näistä henkilöistä tunnistettavia kuvia niin näillä mennään. Ps. nauran tälle kuvalla,noloa
Uusi vuosi 2011. Blondasin viikon aikana 3 (?) kertaa ja voitte uskoa että sitä hiusta lähti. Ja kaikki tämä vaikka äiti varotti..hitto mä olin ihan kamala kakara, nyt harmittaa kaikki pahat asiat mitä oon äitille sanonu ja miten olen sitä haukkunu ja huoh. En ymmärrä miten mun äiti on kestäny!


Että semmonen teini minä olin (tai teinihän minä vieläkin oon mutta tiedätte varmaan mitä tarkotan) 

4 kommenttia:

  1. tyksin valtavasti sun blogista! :) ja oot aikuistunu valtavasti danelin syntymän myötä:) sellane kysymys et millasii oli sun raskauden ensioireet?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :)
      Hmm oisko ollu pahoinvointi? Sitäkin tosin oli hirmu vähän. En oikein edes muista enää! :D

      Poista
  2. Hahaha voi eikä, ihania kuvia! :D kiva toi sun peukku.... :DD huippukesä 8)

    VastaaPoista
  3. Oot kyllä aikuistunut tosi paljon hyvässä mielessä :) sulla on tosi kiva blogi!

    VastaaPoista