sunnuntai 24. maaliskuuta 2013

Ihana aurinko...

..kamala loska. Ainoa huono asia keväässä. Tosin ei oo nyt hirveesti tullu ulkoiltua, oon nimittäin super laiska. Mitä nyt tossa keskustassa (500m?) ja äitin luona jonne sinnekkään ei ole kuin 1-2km. Pitäs kyllä ottaa itteesä niskasta kii ja ruveta lenkkeilemään päivittäin, omaan asuntoon muuton jälkeen oon käynyt ehkä 3 kertaa ihan lenkillä lenkillä..ja ollaan asuttu tässä melkein kuukausi nyt, huoh. Mutta se on aina se ''jos mä en tänään kävis, niin huomenna käyn super pitkällä lenkillä'' joopajoo...ja ruokaa mätetään pitkin päivää enemmän kun laki sallii, mutta silti on kokoajan joku hemmetin halu syödä lisää ja lisää. Oksettavaa.

Mutta joo. Me käytiin eilen äitin ja Danielin kanssa Kuopiossa shoppailemassa ja mun siskon luona (jolla on ihana 2v Emil-poika)En ostanut itselleni mitään mutta Danskulle ostin kappahl:ista (kirjotetaaks se ees noin?) muutaman vaatetuksen.


Tuota harmaata bodya mä olen kattellu jo kauan, ja nyt se sit tarttu mukaan! Ja toi tähti bodykin on tosi soma, samoin noi housut. Lisäksi ostin sellasen yö-paita paketin jossa oli kaksi pukua, mutta niistä ei ollu netti sivuilla kuvaa. H&M ostin sit myös farkut, sukkahousut x 2 sekä sulosen (ja niiiiin pehmosen♥) hatun poitsulle.

Muutapa me ei sit ollakkaan tehty, istuttu kotona homehtumassa. Nyt se nukkuu iltaunia parvekkeella, pitää mennä kohta herättelee että nukkus sitten yölläki ees vähä!


Ainiin, olen päättänyt että ensi yön Daniel nukkuu omassa sängyssään, piste (nukkutaan tällä hetkellä siis perhepedissä)



2 kommenttia:

  1. Suloinen Daniel <3
    Olisi mielenkiintoista kuulla synnytyskertomus?

    VastaaPoista