sunnuntai 18. elokuuta 2013

Mother's free day

Eilen laitoin Danskun hoitoon mummollensa ja isoisomummollensa ja lähin viettämään vapaa päivää kera jasmiinan! Pyörittiin pari tuntia matkuksessa sekä ikeassa ja tälläsia tarttui mukaan;
Danielille collaget kaksi yhden hinnalla H&M 7.95e? (+jarrusukkia ja sukkahousut)
 paita H&M 19,90e
 ihana neule vero modasta 12,95e 
 perus huppari new yourker:istä (miten lie kirjotetaan..) 6,95!
 Bodyja(?) ja housut kolmet kahden hinnalla! Lindex 17,95e
 Mä rakastuin näihin housuihin, niin pehmeet eikä ihan tavallisen muotoset!
jäähile juomat!


Lisäksi ikeasta tarttui mukaan Danskulle lakanoita,kuppeja,pussilakana sekä leluja. Ai että mä sitten rakastan ikeaa, pakko päästä pian uudestaan!




3 kommenttia:

  1. Mä ihmettelin et kui mun blogiluetteloon ei oo tullu sun postauksia :D Ei tää kännykkä näköjään ollu onnistunu lisää mua lukijaksi :)

    VastaaPoista
  2. Sulle on haaste mun blogissa! ;P http://myttyjamamma.blogspot.fi/2013/08/haaste.html

    VastaaPoista