perjantai 3. toukokuuta 2013

pääsykokeet, done!

Jihuu nyt ne on ohi! Kamalaakin kamalemmat pääsykokeet jotka ei sit loppujen lopuks ollutkaa nii kamalat! Muuten meni tosi hyvin, mutta matikkaa mä en vaan tajua, sain ehkä kaks tehtävää tehtyä sellasesta kakspuolisesta paperista! Haha.
Hain siis Portaanpäähän lapsi-,ja perhe linjalle. Ekoina valintoina mulla oli lähäri koulutus kpo ja iisalmi. Kahtoo nyt minne pääsen, tällähetkellä toi portaanpää ois ehk lemppari! Se on sellane vähä 'kodinomaisempi' ja rauhallisempi. Ei oo nii kaamee hulina kokoajan :)
Perhetyöntekijä oli Danskun kanssa siel mukana, kävivät vaunuilemassa ja ajelemassa ymym. Oon niin ylpee tosta pikkusesta, ei kiukutellu kuulema yhtään! 

Vappuna käytiin syömässä amarillossa Tommin äidin, mummin ja enon (+sen perheen) kanssa. Otin sellasen chevre burgerin sen takia koska halusin maistella vuohenjuustoa mutta se juusto pilaski koko ruuan..:( Mutta oli se ihan syötävää, ja ne ranskikset oli ehkä parhaita mitä oon syöny.

Eipäs mulla muuta nyt ookkaa, kuvia ei oo ainaskaa parilta päivältä koska kamerasta loppu akku enkä oo muistanu (lue:jaksanu) ladata sitä..




3 kommenttia:

  1. onko sulla ollu amiskaankin jo kokeet? :) toivottavasti pääset sitten sinne portaanpäälle jos se olis se eniten halutuin, mutta kuopiokin on kyllä kiva :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne portaanpään kokeet on samanlaiset ku kpo:ssa nii ei tarvii enää käyä kuopiossa =)

      Poista
    2. ai niin. niinpäs onkii :D toivottavasti meni hyvin!

      Poista